top of page

ייעוץ וקניינות פרימיום

                                                      הרעיון 

 

הרעיון של Even Better נולד אחרי שלקוחות שישבו מולי, שעה שניהלתי את אחד ממותגי הרכב, ניסו לקבל החלטות לגבי רכישת רכב בתנאיי אי-ודאות, ללא הבנה מעמיקה בתחום, ללא ידע מספק וללא כוח קניה.

מגוון המותגים והדגמים רב, אפשרויות המימון מגוונות ולא תמיד קל למפות את העסקה שהיא הנכונה ביותר עבורי כרוכש.

כשרוכשים רכב מדי כמה שנים, קשה לעקוב אחרי הזדמנויות מיוחדות, עסקאות מתאימות ולברור את המוץ מן התבן.

 

                                                      הפתרון

ואז הגיע הפתרון – סיוע אישי ללקוח שרוכש רכב יוקרה, ייעוץ שהוא אובייקטיבי לחלוטין ומקצועי.

 

מטרת הסיוע של Even Better היא לכוון את הלקוח לפתרון הנכון ביותר עבורו, לחסוך לו זמן יקר, תהליכים פרוצדורליים וכן – לחסוך לו כסף בתהליך הרכישה.

 

הליווי  "מנקה רעשי רקע"  שמגיעים מאנשי מקצוע שמעצם העסקתם על ידי גורם מסוים אינם בהכרח אובייקטיביים, ולא תמיד ייתנו את הפתרון הנכון ביותר לטובת הלקוח.

 

הייעוץ של Even Better נועד ללוות אותך באופן מקצועי, מחויב ואובייקטיבי בעסקה. האובייקטיביות והשקיפות בתהליך מובטחות, בין היתר, לאור העובדה שיבואני הרכב לא משלמים כלל ל-Even Better עבור עסקאות.

העסקה המיטבית מועברת ישירות לרוכש, לכן העסקאות בהן מעורב הייעוץ של Even Better לעולם תהיינה עדיפות, גם ברמה הכספית, לעומת עסקה ללא הליווי, וזאת גם לאחר שלוקחים בחשבון את שכר הטרחה שהרוכש משלם.

 

במסגרת התהליך , תושג עבורך העסקה המיטבית, לרכב המתאים לך ביותר, וזאת תוך חסכון ניכר בזמן. התהליך מהיר, יעיל מאד, ומניב תוצאות מוחשיות מאד ומרשימות.

 

במסגרת הליווי, נבחן יחד את כלל החלופות המתאימות לך ביותר. נקשיב לך, נדאג לכל הביורוקרטיה שמסביב (נסיעות מבחן, תיאומים שונים וכד'), ונשיג את העסקה הטובה ביותר שניתן לקבל עבורך.

השירות של Even Better מייתר סיבובים מתסכלים שבסופו של יום משאירים את הלקוח מבולבל ואובד עצות. השירות ממקד את הלקוח לפי צרכיו ורצונותיו, ונותן את הפתרון בהתאם.

כוח הקנייה שלנו, שנוצר אחרי שנים רבות בענף הרכב, הידע, המקצועיות, הייעוץ האובייקטיבי והקשרים עם בכירי הענף, כל אלה עומדים לרשותך במסגרת ליווי העסקה.                                       

רכב פרימיום נוסע בהרי האלפים
Evenbetter לוגו של

    בחר  Even Better             
                     
                       
תרוויח כסף. תחסוך זמן וביורוקרטיה

התועלת ללקוח

מטרת השירות של Even Better היא להעניק שירות שכל לקוח יימצא בו את התועלות האישיות, ואת החיסכון הכספי שהוא מקנה, לצד ההנחה הכספית שתינתן בעסקה עצמה. הזמן שלכם יקר, ולכן כל לקוחה או לקוח יכולים לכמת במונחים כספיים את החסכון של הזמן שלהם, ואת הצורך לעסוק בביורוקרטיה שמתלווים לתהליך. כך גם את הידע הרב הרלוונטי, ש"יעשה סדר", שיקבלו כל לקוחה או לקוח לאורך התהליך עצמו. גם אחרי שייבחר הרכב הרצוי ויירכש, הליווי של Even Better מסייע בנושאים "עוטפי עסקה" כמו ביטוח, מימון, טרייד אין וכד'.

האופן בו מתבצע השירות

השירות של Even Better מקצועי, אובייקטיבי, יעיל ותפור אישית ללקוחה או ללקוח. שכר הטרחה עבור השירותים של Even Better מתקבל מהלקוחות בלבד, ולא מיבואני הרכב הרשמיים. שכר טרחה זה לעולם יהיה נמוך מגובה החיסכון שהתקבל בעקבות המעורבות של Even Better  בעסקה, ולכן מדובר בעסקת "Win-Win" קלאסית. אופן הטיפול ושלבי התהליך נתפרים באופן פרטני בהתאם לעסקה ולאופייה, ובתיאום מלא עם הלקוחות.

מי הלקוח

לקוחות Even Better  הם כל מי שרוצה להתחדש ברכב יוקרה. הסיבות לבקשת הסיוע של Even Better  מגוונות. לקוחות מסוימים זקוקים לייעוץ והכוונה אודות הרכישה, אחרים מעוניינים בייעול ובחיסכון של זמן. יש שיעדיפו שגורם שלישי יחסוך מהם את הביורוקרטיה הכרוכה בתהליך, אחרים יאירו זרקור בעיקר על החיסכון הכספי והרכישה בתנאים עדיפים. כל לקוח של Even Better יקבל את המענה בהתאם לרצונו ולצרכיו.

bottom of page